Jautājumi un atbildes

Biežāk uzdotie jautājumi un saprotamas atbildes! Ja neatradi atbildes uz sev interesējošo jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums personīgi!

Piegādi Latvijas robežās nodrošinam ar ”Omniva” pakomātu starpniecību. Omniva pakomātu atrašanās vietu adreses var aplūkot šeit: https://www.omniva.lv/privats/adreses/pakomatu_atrasanas_vietas kā arī pirkuma brīdī iespējams izvēlēties sev tuvāko pakomātu. Piegādes izmaksas tiek noteiktas atbilstoši ”Omniva” noteiktajiem tarifiem.

Papildus preču piegādei ar pakomāta starpniecību, saviem klientiem piedāvājam ierasties pēc sava pasūtījuma personīgi. Preču saņemšana šobrīd iespējama tikai Ulbrokā, pasūtot preci un izvēloties šo saņemšanas veidu Dastea pārstāvis ar Tevi sazināsies un varēsiet vienoties par saņemšanas detaļām.

Esam atvērti dažāda veida sadarbībai, uzraksti mums vēstuli un lai top!

Jā, Dastea piedāvā īpaši noformētas dāvanas Taviem klientiem, sadarbības partneriem un kolēģiem Ziemassvētkos un citos īpašos brīžos, uzraksti mums vēstuli un lai top!

Jā, aicinām pieteikt degustāciju, kurā vienlaicīgi varēsiet gan nogaršot produktus, gan arī uzzināt par mūsu produktos izmantoto augu veselīgajām īpašībām un pozitīvo iedarbību. Degustācijas grupas lielums vismaz 6 cilvēki. Sazinies ar mums, lai vienotos par konkrētu datumu un laiku!

Protams, Tev ir tiesības atgriest iegādāto preci un saņemt par to samaksāto naudu, ja tā ir izrādījusies brāķis vai ir neatbilstoša. Vairāk par kārtību, kā to izdarīt, lasi Dastea distances līgumā.